Zwroty i reklamacje
1. Zwroty
Zgodnie z art. 38 pkt 4 Ustawy o Prawach Konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do spożycia.
Produkty oferowane w naszym sklepie są produktami świeżymi, dlatego zwroty nie są możliwe, chyba że produkt dotrze do klienta uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem.
2. Reklamacje
W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego produktu klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Reklamację można zgłosić drogą mailową na adres: kontakt@dobremiecho.pl, podając numer zamówienia, opis wady oraz dołączając zdjęcia produktu.
Administrator rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania i poinformuje klienta o dalszych krokach.
W przypadku uznania reklamacji klient może otrzymać nowy produkt lub zwrot środków.
3. Kontakt W sprawach zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@dobremiecho.pl
Data ostatniej aktualizacji: 01.02.2025